For deg som er nettkunde kommer vi til å fortsatt være best på logistikk og sørge for effektive leveranser på alle bestillinger blir gjort. Du vil alltid ha muligheten til å be oss sende flere størrelser dersom du er usikker på om du behøver en M eller L hette, hanske, vams eller hva det måtte være. Sånn at også du som nettkunde får samme mulighet som kundene våre i butikken i Oslo til å prøve størrelser og sjekke alternativer før du bestemmer deg for hva du vil ha.
Vi skal også gjennom våren oppdatere og viderutvikle de generell produktveilederne vi bruker på forskjellige typer hovedkategorier av utstyr, for å gjøre det enda enklere for deg å finne god informasjon så du kan gjøre et opplyst og godt valg når du bestemmer deg for å kjøpe noe.
Gjennom Facebook, raske svar på e-post og telefon forsøker vi å gjøre det så enkelt som mulig å komme i kontakt med oss for spørsmål enten det er før, under eller etter kjøp. Vi håper også at disse nye nettsidene våre gjør veiledning-, kjøps- og betalingsprosessen enda mer oversiktelig og enkel for deg.
Som nettkunde er du en viktig del av totalkonseptet vårt som vi prioriterer høyt i forhold til å utvikle og forbedre kontinuerlig.
En positiv side ved å være lokalisert i Oslo, som mange nordmenn mer eller mindre frivillig er innom eller reiser igjennom med ujevne mellomrom, er at vi får truffet mange av nettkundene våre og satt et ansikt på navn og e-postadressen som vi gjerne har forholdt oss til og kommunisert med over perioder på flere år. Vi håper at du som nettkunde fortsetter å sette av litt tid for å besøke oss i butikken enten det er for å prøve og se på ting eller for å slå av en dykkeprat.